مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 آبان 1402 ساعت 14:352023-10-27دانش

رشته های غیرعلوم انسانی پیام نور به دانشگاه های دیگر واگذار می شود


رییس دانشگاه پیام نور با بیان اینکه 85 درصد از این اساتید در رشته های علوم انسانی و بقیه در رشته های علوم پایه، کشاورزی و .

فعالیت می کنند، گفت: - رییس دانشگاه پیام نور با بیان اینکه 85 درصد از این اساتید در رشته های علوم انسانی و بقیه در رشته های علوم پایه، کشاورزی و .

فعالیت می کنند، گفت: قرار است این رشته ها به سایر دانشگاه های وزارت علوم واگذار شوند و پیام نور، بر روی علوم انسانی متمرکز شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر ابراهیم تقی زاده پیش در دیدار با آیت الله علیرضا اعرافی مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور اظهار کرد: اقدامات صهیونیست ها در غزه، مصداق بارز نسل کشی و در تعارض مستقیم با حقوق بشر حتی از همان نوع غربی است.

وی در ادامه به فعالیت های دانشگاه پیام نور و تحصیل 360 هزار دانشجو در مراکز مختلف آن اشاره کرد و گفت: به این ترتیب یک سوم ظرفیت آموزش عالی دانشگاه های وزارت علوم، توسط پیام نور اداره می شود.

وی ادامه داد: تعدادی از واحدهایی که به مراکز اصلی نزدیک تر هستند، در آنها تجمیع شده و مأموریت های آنها تغییر می یابد که این امر بر اساس سیاست های جدید آمایشی وزارت علوم صورت می گیرد.

تقی زاده از فعالیت 3700 نفر عضو هیئت علمی در مجموعه پیام نور کشور خبر داد و گفت: 85 درصد از این اساتید در رشته های علوم انسانی و بقیه در رشته های علوم پایه،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشته های غیرعلوم انسانی پیام نور به دانشگاه های دیگر واگذار می شود

رشته های غیرعلوم انسانی پیام نور به دانشگاه های دیگر واگذار می شود