مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آبان 1402 ساعت 09:452023-10-25اقتصادي

نرخ بیکاری نابینایان 4 برابر افراد عادیست/ یزد 6000 روشندل دارد


بسیار تلاش شد تا به رغم کمبود زیرساختها و مناسب سازی شهرها برای تردد معلولان، آسیب های خانه نشینی از این قشر دور شود و با توصیه به تحرک و فعالیتشان در جامعه، - ایسنا/یزد بسیار تلاش شد تا به رغم کمبود زیرساختها و مناسب سازی شهرها برای تردد معلولان، آسیب های خانه نشینی از این قشر دور شود و با توصیه به تحرک و فعالیتشان در جامعه، شعار خواستن، توانستن است در آنها پرورش یابد ولی دغدغه‎ این روزهای بسیاری از معلولان در کشورمان پیدا کردن شغل در جهت صرف واژه توانستن پس از عزم و خواستن‎شان است.

محمدحسن پارساییان رییس جامعه نابینایان استان یزد در گفت‎وگو با ایسنا دغدغه اصلی نابینایان در دهه اخیر را بحث اشتغال و کاریابی عنوان می‎کند و می‎گوید: نرخ بیکاری در نابینایان به نسبت افراد عادی جامعه سه تا چهار برابر است.

وی به اقدامات صورت گرفته از سوی جامعه نابینایان استان در این رابطه اشاره و عنوان کرد: تاکنون حدود 60 نفر از افراد نابینا و کم بینای استان موفق به دریافت مشاغلی در دستگاه های اجرایی و خصوصی شده اند.

رییس جامعه نابینایان استان افزود: جامعه نابینایان استان طی سال های اخیر برای دریافت وام های خوداشتغالی جهت افراد با آسیب بینایی نیز اقداماتی را صورت داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نرخ بیکاری نابینایان 4 برابر افراد عادیست/ یزد 6000 روشندل دارد

نرخ بیکاری نابینایان 4 برابر افراد عادیست/ یزد 6000 روشندل دارد