مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آبان 1402 ساعت 14:002023-11-11سياسي

سلامت انتخابات و مشارکت برای ما مهم است


آنچه برای ما اهمیت دارد، سلامت انتخابات و بالا بودن درصد مشارکت مردم است.

- ایسنا/خراسان جنوبی استاندار خراسان جنوبی گفت: آنچه برای ما اهمیت دارد، سلامت انتخابات و بالا بودن درصد مشارکت مردم است.

جواد قناعت، امروز شنبه 20 آبان در دیدار اعضای هیات نظارت بر انتخابات استان با تاکید بر اینکه برای ما مهم نیست چه کسی رأی می آورد، افزود: همه تلاش ما در هیات های اجرایی و نظارت باید بر این نکته متمرکز شود که درصد مشارکت مردم در انتخابات پیش رو بالا باشد.

وی با اشاره به اینکه مردم اگر بدانند مشارکت حداکثری در انتخابات، امنیت کشور را تضمین می کند، در حضور پای صندوق های رأی لحظه ای تردید نمی کنند، تصریح کرد: آنچه دشمنان می خواهند، پایین آمدن همین درصد مشارکت مردمی است که مشروعیت نظام را زیر سؤال می برد.

قناعت با بیان اینکه انتخابات پیش رو باید در چارچوب قانون و با رعایت تمامی ضوابط و در عین سلامت برگزار شود، افزود: پشتوانه مردمی از اسرار شکست ناپذیری نظام مقدس جمهوری اسلامی در برابر همه توطئه های دشمنان بوده است و معاندان از بدو پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون با شیوه های مختلف برای براندازی نظام برنامه ریزی کردند اما با وجود پشتوانه مردمی، هیچ کدام از این توطئه ها به سرانجام نرسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سلامت انتخابات و مشارکت برای ما مهم است

سلامت انتخابات و مشارکت برای ما مهم است