مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آبان 1402 ساعت 14:352023-11-15اقتصادي

فراهم سازی بسترهای فروش محصولات خانگی در البرز


سرپرست جهاد دانشگاهی البرز با اشاره به برگزاری دومین نمایشگاه عرضه محصولات خانگی در پارک نبوت کرج، گفت: هدف اصلی برپایی این نمایشگاه حمایت از تولید و توانمند سازی بانوان سرپرست خانوار و تکمیل زنجیره تولید تا فروش در حوزه مشاغل خانگی است که اولین دوره .

- ایسنا/البرز سرپرست جهاد دانشگاهی البرز با اشاره به برگزاری دومین نمایشگاه عرضه محصولات خانگی در پارک نبوت کرج، گفت: هدف اصلی برپایی این نمایشگاه حمایت از تولید و توانمند سازی بانوان سرپرست خانوار و تکمیل زنجیره تولید تا فروش در حوزه مشاغل خانگی است که اولین دوره آن با استقبال مناسبی همراه شد و همین زمینه برپایی دومین دوره از این رویداد عمومی را تقویت کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جلال نوری روز چهارشنبه 24 آبان در حاشیه افتتاح نمایشگاه عرضه محصولات خانگی برکت در پارک نبوت کرج در جمع خبرنگاران گفت: مشاغل خانگی بیش از یک دهه است که رسما در عرصه قانونگذاری کشور وارد شده و در حال حاضر برای بیش از 400 رسته شغل خانگی مجوز صادر می شود.

نوری افزود: طرح نامه عملیاتی مشاغل خانگی در دهه 80 توسط جهاد دانشگاهی در کرج تدوین و به موسسه کار و تامین اجتماعی ارائه و مدتی بعد در هیأت دولت مصوب و به دستگاه های اجرایی ابلاغ شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراهم سازی بسترهای فروش محصولات خانگی در البرز

فراهم سازی بسترهای فروش محصولات خانگی در البرز