مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آبان 1402 ساعت 08:152023-11-18بين الملل

عضو شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان: آمریکا عامل اصلی جنایات در غزه است


مهدی شاه میرزا عضو شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان گفت: آمریکایی ها به نوعی تمام منطقه را از دست داده اند و تنها جایی که برای حیاط سیاسی و نظامی آن ها در منطقه باقی مانده، - مهدی شاه میرزا عضو شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس با اشاره به حمایت های آمریکا از جنایات رژیم صهیونیستی خاطرنشان کرد: فاجعه بی بدیل امروز در غزه مبین ذبح تاریخی حقوق ملت مظلوم فلسطین است.

این روزها کودکان، زنان و مردان بی گناه و بی پناه از سوی قدرت جبار اسراییل و حمایت های آشکار آمریکا به بدترین شکل ممکن بی وقفه کشته می شوند.

وی افزود: طبق اخبار واصله، مراکز آموزشی، درمانی و امداد رسانی، مسجدها و کلیساها و از همه مهمتر بیمارستان ها به عنوان مراکز کاملا غیر نظامی از حمله های ویرانگر و قرون وسطایی این رژیم در امان نیستند.

اقدامات امروز و حتی دیروز اسراییل نقض بدوی ترین قوانین و اصول جنگی و حقوق بین الملل و مصداق آشکار جنایت علیه بشریت،نسل کشی و پاکسازی قومی است.

  این فعال سیاسی تصریح کرد: مردم غزه پس از 8 دهه تحقیر و کشتار ، ضربات جبران ناپذیری به هیمنه رژیم صهیونیستی و حامیان آن وارد کردند.

این مردم {فلسطینیان} تنها ملت در دنیا هستند که سیستم آپارتاید نظامی اشغالگر بازمانده از استعمار قرون گذشته ، حق اساسی آنها بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عضو شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان: آمریکا عامل اصلی جنایات در غزه است

عضو شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان: آمریکا عامل اصلی جنایات در غزه است