مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 آبان 1402 ساعت 11:202023-11-16سياسي

عملیات آزاد سازی سوسنگرد سرنوشت جنگ را تغییر داد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، امیر حبیب الله سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش همایش گرامیداشت سالروز عملیات آزادسازی سوسنگرد که در مرکز همایش های کوثر برگزار شد طی سخنانی اظهار داشت: - معاون هماهنگ کننده ارتش گفت: عملیات آزاد سازی سوسنگرد جایگاه بسیار بالایی دارد و آزاد سازی آن سرنوشت جنگ را تغییر داد و اجازه نداد دشمن به هدف خود یعنی فتح اهواز دست پیدا کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، امیر حبیب الله سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش همایش گرامیداشت سالروز عملیات آزادسازی سوسنگرد که در مرکز همایش های کوثر برگزار شد طی سخنانی اظهار داشت: عملیات آزاد سازی سوسنگرد از ویژگی های بارزی برخوردار است که آن را از سایر عملیات ها متفاوت می کند، هدف دشمن در آن زمان تصرف خوزستان بود، اما پیشروی در خرمشهر و جبهه شمال موفق نشد و تمرکز آن ها بر جبهه مرکزی و شهر سوسنگرد بود.

وی کلید فتح اهواز را تصرف سوسنگرد برای ارتش رژیم بعث عراق اعلام کرد و گفت: عملیات آزاد سازی سوسنگرد جایگاه بسیار بالایی دارد و آزاد سازی آن سرنوشت جنگ را تغییر داد و اجازه نداد دشمن به هدف خود یعنی فتح اهواز دست پیدا کند.

معاون هماهنگ کننده ارتش فرمان حضرت امام خمینی ره در 25 آبان که فرمودند تا فردا سوسنگرد باید آزاد شود را در آزادی سوسنگرد بسیار مؤثر دانس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات آزاد سازی سوسنگرد سرنوشت جنگ را تغییر داد

عملیات آزاد سازی سوسنگرد سرنوشت جنگ را تغییر داد