مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 آبان 1402 ساعت 15:562023-11-16اقتصادي

مجتمع گلخانه ای میثاق شهر گندمان با حضور وزیر جهادکشاورزی کلنگ زنی شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، مجتمع گلخانه ای میثاق با ظرفیت تولید سه هزار و 150 تن صیفی جات و گل شاخه بریده با اعتباری بالغ بر سه هزار و 270 میلیارد ریال شامل سه هزار میلیارد ریال تسهیلات بانکی، 90 میلیارد ریال سرمایه گذاری زیرساخت و 180 میلیارد ریال سرمایه گذاری خودیاری با حضور محمدعلی نیکبخت وزیر جهادکشاورزی کلنگ زنی شد.

با بهره برداری از مجتمع گلخانه ای میثاق زمینه اشتغال مستقیم و غیرمستقیم حدود 450 نفر فراهم می شود.

کلنگ زنی مجتمع 37 هکتاری پرورش دام سبک گندمان نیز از دیگر برنامه هایی است که با حضور وزیر جهاد کشاورزی انجام شد، این مجتمع ظرفیت نگهداری یک هزار و 300 راس دام و تولید 300 تن گوشت قرمز را در سال دارد.

سرمایه مورد نیاز پیش بینی شده جهت تکمیل مجتمع پرورش دام گندمان پنج هزار و 20 میلیارد ریال است که از این میزان چهار هزار میلیارد ریال تسهیلات بانکی، 70 میلیارد ریال سرمایه گذاری دولتی و 50 میلیارد ریال نیز سرمایه گذار خودیاری است و بر اساس پیش بینی انجام شده این مجتمع دامپروری زمینه اشتغال مستقیم و غیرمستقیم برای 450 نفر را فراهم می کند.

بازدید وزیر جهادکشاورزی از مجتمع سه هزار هکتاری کشت و صنعت کوثر بروجن در ادامه این برنامه محمدعلی نیکبخت وزیر جهادکشاورزی از مجتمع سه هزار هکتاری کشت و صنعت کوثر بروجن بازدید کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجتمع گلخانه ای میثاق شهر گندمان با حضور وزیر جهادکشاورزی کلنگ زنی شد

مجتمع گلخانه ای میثاق شهر گندمان با حضور وزیر جهادکشاورزی کلنگ زنی شد