مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آبان 1402 ساعت 11:452023-11-02بين الملل

باب راس چگونه در نیروی هوایی آمریکا نقاشی حرفه ای شد؟ (+تصاویر)


باب راس بیشتر به خاطر آفروهای فرفری و «حادثه های شاد» به عنوان مجری برنامه «لذت نقاشی»، یک برنامه تلویزیونی آموزشی نیم ساعته که بیش از یک دهه از سال 1983 تا 1994 پخش شد، - باب راس چگونه در نیروی هوایی آمریکا نقاشی حرفه ای شد؟ (+تصاویر) باب راس بیشتر به خاطر آفروهای فرفری و حادثه های شاد به عنوان مجری برنامه لذت نقاشی ، یک برنامه تلویزیونی آموزشی نیم ساعته که بیش از یک دهه از سال 1983 تا 1994 پخش شد، شناخته می شود.

عصر ایران- این هنرمند قبل از اینکه عشق خود به مناظر را در لذت نقاشی با مخاطبان به اشتراک بگذارد، 20 سال از زندگی خود را در نیروی هوایی ایالات متحده گذراند.

باب راس بیشتر به خاطر آفروهای فرفری و حادثه های شاد به عنوان مجری برنامه لذت نقاشی ، یک برنامه تلویزیونی آموزشی نیم ساعته که بیش از یک دهه از سال 1983 تا 1994 پخش شد، شناخته می شود.

اما پیش از آن راس یکی از اعضای اصلی تلویزیون بود در سراسر کشور، او یک آمریکایی بودمربی آموزش نظامی نیروی هوایی،باب راس به خاطر لحن های آرام بخش و برس کاری سریع اش معروف است.

دو دهه ای که او در نیروی هوایی ایالات متحده گذراند، کمتر شناخته شده است، جایی که قبل از بازنشستگی در سال 1981 به درجه استاد گروهبان رسیدبا این حال، خدمت سربازی راس دریچه ای به انتخاب های او و موفقیتی که در حرفه نقاشی خود پیدا کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باب راس چگونه در نیروی هوایی آمریکا نقاشی حرفه ای شد؟ (+تصاویر)

باب راس چگونه در نیروی هوایی آمریکا نقاشی حرفه ای شد؟ (+تصاویر)