مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آبان 1402 ساعت 14:252023-10-29فرهنگي

روایت متفاوت بانوی مبارز فلسطینی


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی انتشارات ایران، «موسسه انتشاراتی ایران» به تازگی کتابی را در حوزه تاریخ شفاهی منتشر کرده به نام «خاطرات ام جهاد» همسر خلیل الوزیر مبارز فلسطینی و روایت یک عمر همراهی با ابوجهاد) است.

- کتاب خاطرات ام جهاد روایتی خواندنی همسر یکی از مبارزان برجسته فلسطینی توسط انتشارات ایران منتشر شد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی انتشارات ایران، موسسه انتشاراتی ایران به تازگی کتابی را در حوزه تاریخ شفاهی منتشر کرده به نام خاطرات ام جهاد همسر خلیل الوزیر مبارز فلسطینی و روایت یک عمر همراهی با ابوجهاد) است.

این کتاب ذیل مجموعه گفتمان مقاومت این انتشارات منتشر شده و دربردارنده زندگی نامه خودنوشت انتصار الوزیر (ام جهاد)، همسر خلیل ابراهیم الوزیر (ابوجهاد) است.

ابوجهادی که در 10 اکتبر 1935 در رمله فلسطین به دنیا آمد، سیاست مدار و تئوریسین نظامی فلسطینی بود و از بنیان گذاران جنبش فتح و عضو کمیته مرکزی این سازمان و فرمانده العاصفه، شاخه نظامی این جنبش، که در نهایت در 16 آوریل 1988 توسط کماندو های اسراییلی در تونس به شهادت رسید.

در این کتاب، شرح حال و سفر مبارزاتی خود را با همسر و هم رزمش خلیل الوزیر به رشته تحریر درمی آورد و در این اثنی داستانی مستند از وقای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت متفاوت بانوی مبارز فلسطینی

روایت متفاوت بانوی مبارز فلسطینی