مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آبان 1402 ساعت 14:402023-11-21حوادث

توقیف محموله سوخت قاچاق در سیستان و بلوچستان


فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از کشف 202 هزار لیتر سوخت قاچاق و ناکامی قاچاقچیان در انتقال آن در سطح استان، خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، سردار دوستعلی جلیلیان امروز در گفتگو با فارس اظهار کرد: طرح تشدید مبارزه با قاچاق سوخت و برخورد قاطع با باند های سازمان یافته، با هدف جلوگیری از هدر رفت سرمایه های ملی در محور های مواصلاتی و نقاط مختلف استان به مرحله اجرا در آمد.

این مقام ارشد انتظامی افزود: ماموران انتظامی در ادامه طرح مبارزه با قاچاق سوخت و فرآورده های نفتی با بهره گیری از شیوه های پلیسی حین گشت زنی و ایست و بازرسی در سطح محور های مواصلاتی در مرکز استان و شهرستان های سراوان، ایرانشهر، نیمروز، زاهدان طی چند عملیات موفق به شناسایی چند محموله سوخت شدند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد؛ در بازرسی از 18 دستگاه خودرو سواری و سنگین از قاچاقچیان سوخت توسط ماموران انتظامی در محور های مواصلاتی استان 202 هزار لیترسوخت قاچاق شامل هیدروکربن، گازوییل، بنزین و نفت کوره به ارزش بالغ بر 84 میلیارد ریال کشف کردند.

جلیلیان با اشاره به شناسایی 20 متخلف و معرفی آن ها به مراجع قضایی، بر عزم جدی پلیس در برخورد با باند های سازمان یافته قاچاق سوخت و سرمایه های ملی کشور تاکید کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توقیف محموله سوخت قاچاق در سیستان و بلوچستان

توقیف محموله سوخت قاچاق در سیستان و بلوچستان