مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آبان 1402 ساعت 08:252023-10-31سياسي

13 آبان امسال به صورت ویژه برگزار خواهد شد


امام جمعه الیگودرز به حفظ شعائر ملی و دینی اشاره و گفت: همه ما وظیفه داریم از این مناسبت ها محافظت و آنها را زنده نگه داریم که یکی از  آن ها راهپیمای 13 آبان روز استکبار ستیزی است که امسال به دلیل جنایات رژیم صهیونسیتی ویژه برگزار خواهد شد.

- ایسنا/لرستان امام جمعه الیگودرز به حفظ شعائر ملی و دینی اشاره و گفت: همه ما وظیفه داریم از این مناسبت ها محافظت و آنها را زنده نگه داریم که یکی از  آن ها راهپیمای 13 آبان روز استکبار ستیزی است که امسال به دلیل جنایات رژیم صهیونسیتی ویژه برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام سرلک هشتم آبان ماه در شورای اداری شهرستان الیگودرز که با محوریت برگزاری راهپیمایی روز 13 آبان برگزار شد، اظهار کرد: امروز اقتدار، استقامت، صبر و توکل به خدا سبب پیروزی مردم فلسطین شده است.

وی به دیدار برگزار کنندگان کنگره سراسری شهدای لرستان با مقام معظم رهبری اشاره و افزود: رهبر معظم انقلاب دلاوری، شجاعت، رفاقت، صداقت و وفاداری را از مهمترین ویژگی ها و خصلت بارز مردم لرستان بیان کردند.

امام جمعه الیگودرز به حفظ شعائر ملی و دینی اشاره و بیان کرد: همه ما وظیفه داریم از این مناسبت ها محافظت و آنها را زنده نگه داریم که یکی از آن ها راهپیمای 13 آبان روز استکبار ستیزی است که امسال به دلیل جنایات رژیم صهیونسیتی به صورت ویژه برگزار خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

13 آبان امسال به صورت ویژه برگزار خواهد شد

13 آبان امسال به صورت ویژه برگزار خواهد شد