مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آبان 1402 ساعت 11:202023-11-14سياسي

اعلام آمادگی دانشگاه بین المللی امام(ره) جهت تدوین دایره المعارف قزوین شناسی


رییس دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) گفت: اندیشمندان می توانند خلاء حوزه های علمی و فرهنگی را بپوشانند و بر این اساس ما آمادگی داریم در تدوین دایره المعارف قزوین شناسی جهت عرضه آن به جهانیان مشارکت کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، نخستین همایش بین المللی قزوین شناسی پیش از اسلام صبح امروز با حضور غلامعلی حداد عادل رییس فرهنگستان زبان و ادب فارسی و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، محمد حسین رجبی دوانی رییس بنیاد ایران شناسی، رایزنان فرهنگی کشورهای مختلف، محمد مهدی اعلایی استاندار قزوین و سید علی قاسم زاده رییس دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) قزوین در سالن بوستان دانشگاه بین المللی امام خمینی برگزار شد.

سید علی قاسم زاده در جریان برگزاری این همایش اظهار کرد: قزوین با تکیه بر قدمت 9000 ساله، جزو قدیمی ترین تمدن ها و دروازه های تمدنی جهان به شمار می رود.

رییس دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) افزود: یکی از مسائل اساسی که امروز جامعه با آن روبرو شده، خود باختگی و نادیده گرفتن هویت است که باعث بیگانه شدن جوانان با هویت و تاریخ و تمدن می شود.

وی ادامه داد: یکی از اهداف مهم دانشگاه، جامعه گرا بودن است که می تواند آسیب شناسی کند و در تقویت خودشناسی و حفظ هویت موثر باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام آمادگی دانشگاه بین المللی امام(ره) جهت تدوین دایره المعارف قزوین شناسی

اعلام آمادگی دانشگاه بین المللی امام(ره) جهت تدوین دایره المعارف قزوین شناسی