مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آبان 1402 ساعت 23:352023-10-25سياسي

نشست هم اندیشی کمیته های تخصصی تدوین و بازنگری استانداردهای اتمی


اولین نشست هم اندیشی تدوین استانداردهای اتمی با حضور اعضای کمیته های تخصصی و کمیته های فنی متناظر از متخصصان صنعت هسته ای کشور به میزبانی مرکز ملی نظام کیفیت و استانداردهای اتمی روز چهارشنبه در سالن شهید شهریاری سازمان انرژی اتمی برگزار شد.

- با هدف نقش آفرینی و بکارگیری متخصصان صنعت هسته ای انجام گرفت؛ نشست هم اندیشی کمیته های تخصصی تدوین و بازنگری استانداردهای اتمی اولین نشست هم اندیشی تدوین استانداردهای اتمی با حضور اعضای کمیته های تخصصی و کمیته های فنی متناظر از متخصصان صنعت هسته ای کشور به میزبانی مرکز ملی نظام کیفیت و استانداردهای اتمی روز چهارشنبه در سالن شهید شهریاری سازمان انرژی اتمی برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اولین نشست هم اندیشی تدوین استانداردهای اتمی با حضور اعضای کمیته های تخصصی و کمیته های فنی متناظر از متخصصان صنعت هسته ای کشور به میزبانی مرکز ملی نظام کیفیت و استانداردهای اتمی در سالن شهید شهریاری سازمان انرژی اتمی برگزار شد.

در این نشست جواد کریمی ثابت رییس مرکز ملی نظام کیفیت و استانداردهای اتمی ضمن خوش آمدگویی و معرفی ارکان و اهداف این مرکز، به جایگاه مهم و اثربخش استانداردها در ترسیم مسیر پویا و رو به رشد صنعت با در نظر گرفتن ملاحظات ذی نفعان اشاره کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست هم اندیشی کمیته های تخصصی تدوین و بازنگری استانداردهای اتمی

نشست هم اندیشی کمیته های تخصصی تدوین و بازنگری استانداردهای اتمی