مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آبان 1402 ساعت 13:312023-11-12اقتصادي

رای قطعی پرونده شهردار وقت و چهار نفر از اعضای شورای شهر کمالشهر کرج صادر شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، حسین فاضلی هریکندی، رییس کل دادگستری استان البرز، با اعلام خبر صدور رای قطعی پرونده شهردار وقت و چهار نفر از اعضای شورای شهر کمالشهر کرج، گفت: این پرونده با اتهامات پرداخت و دریافت رشوه در خصوص یکی از شهرداران سابق و برخی از اعضای شورای شهر کمالشهر کرج در اواخر سال گذشته تشکیل شد و بر این اساس هشت نفر تحت تعقیب قضایی قرار گرفتند.

رییس کل دادگستری استان البرز ادامه داد: پس از تکمیل تحقیقات مقدماتی، کیفرخواست این پرونده در دادسرای عمومی و انقلاب کرج صادر و در شعبه 117 دادگاه کیفری دو کرج، منتهی به صدور رای شد که پس از تجدیدنظرخواهی محکومان، این پرونده در شعبه اول دادگاه تجدید نظر استان البرز مورد رسیدگی قرار گرفت و رای قطعی صادر شد.

وی با تشریح جزییات این پرونده که با نظارت معاونت پیگیری پرونده های خاص دادگستری کل استان البرز، مطابق مقررات قانونی و با لحاظ دو اصل سرعت و دقت مورد رسیدگی قرار گرفت؛ بیان کرد: پرونده تشکیل شده در مورد فساد مالی در شهرداری و شورای شهر کمالشهر کرج بود که مبادله 37 قطعه سکه تمام بهار آزادی و دریافت و پرداخت رشوه در دو مرحله به اثبات رسید.

دریافت رشوه از برنده مزایده رییس کل دادگستری استان البرز در مورد بخشی از این پرونده که ناظر بر دریافت سکه در قبال انتخاب شهردار ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رای قطعی پرونده شهردار وقت و چهار نفر از اعضای شورای شهر کمالشهر کرج صادر شد

رای قطعی پرونده شهردار وقت و چهار نفر از اعضای شورای شهر کمالشهر کرج صادر شد