مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 آبان 1402 ساعت 09:412023-10-26اجتماعي

فعالیت 700 مرکز آموزش فنی و حرفه ای در کردستان


تعداد آموزشگاه های فنی و حرفه ای در سطح استان از 120 آموزشگاه در سال 1401 به بیش از 700 آموزشگاه رسیده است که از تنوع رشته های آموزشی بهره مند هستند.

- فردین وکیلی در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار داشت: فرهنگ مهارت آموزی خوشبختانه چند سالی است که جای خود را در جامعه باز می کند.

وی افزود: یکی از مشکلات اساسی در جامعه ما در گذشته بحث مدرک گرایی بود و همه خانواده ها تمام توان خود را برای سوق دادن فرزندان شان به سمت تحصیلات عالیه بود و موضوع اشتغال از اهمیت چندانی برخوردار نبود.

مدیرکل آموزش های فنی و حرفه ای کردستان تصریح کرد: نیاز امروز جامعه ما می رساند که این فرهنگ دیگر پاسخگو نیست این موضوع را به صورت کاملا ملموس در چند سال اخیر با توجه به حجم بالای فارغ التحصیلان بیکار شاهد هستیم.

وکیلی خاطرنشان کرد: تمام تلاش خود را بکار بسته ایم تا در راستای ماموریت و رسالتی که سازمان فنی و حرفه ای دارد ترویج فرهنگ آموزش های فنی و حرفه ای و مهارت آموزی را به صورت گسترده در جامعه انجام دهیم.

وی با بیان اینکه معرفی ظرفیت های سازمان فنی و حرفه ای به مسوولان و متنفذین جامعه از اقدامات انجام گرفته در همین حوزه بوده است، گفت: خوشبختانه حمایت خوبی از سوی متولیان بخش های مختلف از این اقدامات ترویجی و فرهنگ سازی صورت گرفته که نتایج آن را در جام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 700 مرکز آموزش فنی و حرفه ای در کردستان

فعالیت 700 مرکز آموزش فنی و حرفه ای در کردستان