مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آبان 1402 ساعت 18:202023-10-30حوادث

کشف 190 قطعه اشیاء عتیقه مربوط به عصر آهن در ری


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ محمد قاسم طرهانی با اشاره به کشف محموله اقلام تاریخی در شهرری اظهار داشت: مأموران نیروی انتظامی در محدوده دولت آباد شهرری در حین رصد و بازرسی محموله های ارسالی به یک محموله در یک واحدصنفی باربری کشوری مشکوک .

- فرمانده انتظامی شهرستان ری از کشف 190 قطعه عتیقه مربوط به عصر آهن از دو چمدان پیش از ارسال به یکی از کشور های همسایه خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ محمد قاسم طرهانی با اشاره به کشف محموله اقلام تاریخی در شهرری اظهار داشت: مأموران نیروی انتظامی در محدوده دولت آباد شهرری در حین رصد و بازرسی محموله های ارسالی به یک محموله در یک واحدصنفی باربری کشوری مشکوک شده و پس از بررسی دو چمدان حاوی اشیاء عتیقه را کشف و ضبط کردند.

وی افزود: در جریان این رصد و بازرسی یک نفر دستگیر و در بازجویی اولیه به قصد انتقال این اجناس قیمتی و تاریخی به یکی از کشور های همسایه اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان ری با اشاره به انجام بررسی های کارشناسی توسط باستان شناسان و اداره میراث ری گفت: از دو چمدان مکشوفه 190 قطعه شی قیمتی و تاریخی مربوط به عصر آهن کشف شد که اصالت آن تأیید شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 190 قطعه اشیاء عتیقه مربوط به عصر آهن در ری

کشف 190 قطعه اشیاء عتیقه مربوط به عصر آهن در ری