مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آبان 1402 ساعت 14:202023-11-11فرهنگي

کردستانی ها 37 هزار نسخه کتاب به کتابخانه های عمومی اهدا کردند


سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی کردستان، تعداد منابع موجود در کتابخانه های عمومی استان را بالغ بر 850 هزار نسخه ذکر کرد و گفت: در یک سال گذشته، - ایسنا/کردستان سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی کردستان، تعداد منابع موجود در کتابخانه های عمومی استان را بالغ بر 850 هزار نسخه ذکر کرد و گفت: در یک سال گذشته، 37 هزار نسخه کتاب توسط مردم و سازمان ها به کتابخانه های عمومی اهدا شده است.

معصومه حسنی خونسار اظهار کرد: به مناسبت فرارسیدن سی و یکمین دوره هفته کتاب و کتابخوانی جمهوری اسلامی ایران و بزرگداشت هفته کتاب و کتابخوانی از 23 لغایت 30 آبان ماه، برنامه های متنوعی در این نهاد فرهنگی برگزار می شود.

وی، عضوگیری رایگان در کتابخانه های عمومی در سه روز متوالی را از مهم ترین برنامه های این هفته برشمرد و افزود: بر اساس برنامه، کتابخانه های عمومی استان کردستان همزمان با سراسر کشور در روزهای 23، 24 و 25 آبان ماه از متقاضیان به صورت رایگان عضویت به عمل می آورند.

حسنی خونسار عنوان کرد: بر این اساس علاقه مندان به کتاب و کتابخوانی در این سه روز علاوه بر مراجعه حضوری می توانند به سامانه سامان نهاد کتابخانه ها به آدرس اینترنتی www.

samanpl.

ir مراجعه کنند و با دریافت کد تخفیف از سامانه سامان نهاد کتابخانه های عمومی کشور در کتابخانه مورد نظر خود عضو شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کردستانی ها 37 هزار نسخه کتاب به کتابخانه های عمومی اهدا کردند

کردستانی ها 37 هزار نسخه کتاب به کتابخانه های عمومی اهدا کردند