مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 آبان 1402 ساعت 10:352023-11-17فناوري

ماجرای برخورد با یک پلتفرم داخلی چه بود؟


وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات روز چهارشنبه در حاشیه هیأت دولت درباره تخلف و گرانفروشی روبیکا اعلام کرد که در وزارت ارتباطات در دولت سیزدهم حمایت تمام قدی را از سکوهای داخلی داشته و دارند و به نحوی خودشان را وقف آنها کرده و تمام امکانتشان .

- عیسی زارع پور- وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات روز چهارشنبه در حاشیه هیأت دولت درباره تخلف و گرانفروشی روبیکا اعلام کرد که در وزارت ارتباطات در دولت سیزدهم حمایت تمام قدی را از سکوهای داخلی داشته و دارند و به نحوی خودشان را وقف آنها کرده و تمام امکانتشان را هم به کار می گیرند که این سکوها تقویت شوند.

به دنبال اعلام تخلف سنگین و گران فروشی یکی از سکوهای داخلی، رییس جمهور دستور استیفای فوری حقوق مردم و جبران خسارت را ارائه کرد؛ بر این اساس اخیرا وزیر ارتباطات هم درباره سوءاستفاده پیام رسان های داخلی از حمایت های دولت، به این پلتفرم هشدار داد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در هفته ای که گذشت رییس مرکز روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات از محرز شدن تخلف سنگین گرانفروشی یکی از سکوهای داخلی خبر داد و گفت رییس جمهور دستور استیفای فوری حقوق مردم و جبران خسارت را داده است.

  در واقع در پی گزارش تخلف سنگین گرانفروشی یکی از سکوهای داخلی، موضوع بررسی، تخلف محرز شده و رییس جمهور پس از استحضار، د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای برخورد با یک پلتفرم داخلی چه بود؟

ماجرای برخورد با یک پلتفرم داخلی چه بود؟