مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آبان 1402 ساعت 19:252023-11-01سياسي

متفکر آزاد: دخالت آمریکا در روابط ایران و ژاپن نافرجام مانده است


رییس گروه دوستی پارلمانی جمهوری اسلامی ایران و ژاپن، ضمن اشاره به سطح مناسب همکاری های ایران و ژاپن، گفت: دخالت کشورهای ثالث به ویژه آمریکا در روابط دو کشور نافرجام مانده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، کازوتوشی آیکاوا سفیر ژاپن در تهران در روزهای پایانی مأموریت خود، امروز (10 آبان) با روح الله متفکر آزاد رییس گروه دوستی پارلمانی ایران و ژاپن دیدار و گفت و ‍ گو کرد.

متفکر آزاد در ابتدای این دیدار ضمن اشاره به سطح مناسب همکاری های ایران و ژاپن، گفت: دخالت کشورهای ثالث به ویژه آمریکا در روابط دو کشور نافرجام مانده است.

رییس گروه دوستی پارلمانی جمهوری اسلامی ایران و ژاپن از ارسال کمک های انسان دوستانه ژاپن به غزه قدردانی کرد و افزود: در تحولات بین المللی اخیر، برای فهم و درک دولت و ملت ژاپن اهمیت و ارزش ویژه ای قائل هستیم و انتظار داریم درخصوص حقوق ملت مظلوم فلسطین پررنگ تر ظاهر شده و نقش حمایت گرانه ایفا کند.

وی، حجم جنایات غیرانسانی رژیم صهیونیستی در غزه را غیرقابل تحمل دانست و افزود: سکوت بین المللی در مقابل جنایت های این رژیم کودک کش، شرم آور است.

رییس گروه دوستی پارلمانی ایران و ژاپن بیان کرد: مردم فلسطین در غزه برابر رژیم صهیونیستی مقاومت می کنند، زیرا نمی خواهند سرزمین های فلسطین در دست صهیونیست ها باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

متفکر آزاد: دخالت آمریکا در روابط ایران و ژاپن نافرجام مانده است

متفکر آزاد: دخالت آمریکا در روابط ایران و ژاپن نافرجام مانده است