مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آبان 1402 ساعت 11:402023-11-05ورزشي

این فصل، دو تیم خوزستانی غزل خداحافظی سر می دهند


پیشکسوت فوتبال خوزستان می گوید آمار و ارقام و نیز عملکرد سه تیم خوزستانی در لیگ برتر نشان می دهد، یک یا دو تیم خوزستانی غزل خداحافظی سر خواهند داد.

- ایسنا/خوزستان پیشکسوت فوتبال خوزستان می گوید آمار و ارقام و نیز عملکرد سه تیم خوزستانی در لیگ برتر نشان می دهد، یک یا دو تیم خوزستانی غزل خداحافظی سر خواهند داد.

شهرام عطارزاده در گفت و گو با ایسنا، اظهارکرد: به جدول رده بندی لیگ برتر که نگاه می کنم، افسوس روزهای خوب و بزرگی فوتبال خوزستان را می خورم و نمی دانم در این فصل تیم های خوزستانی به چه سرنوشت دچار خواهند شد و چاره کار در چیست؟ وی بیان کرد: سرمربیان تیم های خوزستانی هنوز دلایل این وضعیت نابسامان را پیدا نکرده اند و تیم های خوزستانی با صرف هزینه های چند صد میلیاردی به قعر جدول چسبییده اند و فانوس به دست هستند تا روزنه ای برای نجات از سقوط پیدا کنند.

برای سه تیم خوزستانی بازی های آینده حساس خواهند بود اما وضعیت تیم های خوزستانی به صورتی است که دردی تا مغز استخوان آن ها تیر می کشد و تنها برد می تواند آن ها را از مُردن نجات دهد.

ملی پوش سابق فوتبال ایران عنوان کرد: مطمئنا استقلال خوزستان، صنعت نفت آبادان و فولاد نمی خواهند سقوط کنند اما آمار و ارقام و نیز عملکرد آن ها نشان می دهد، یک یا دو تیم خوزستانی غزل خداحافظی سر خواهن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

این فصل، دو تیم خوزستانی غزل خداحافظی سر می دهند

این فصل، دو تیم خوزستانی غزل خداحافظی سر می دهند