مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آبان 1402 ساعت 21:102023-10-25سياسي

پیگیری حقوق و پرداختی محیط بانان و کارکنان به عنوان اولویت دنبال می شود


معاون توسعه مدیریت، حقوقی و امور مجلس سازمان محیط زیست کشور با بیان اینکه گ اصل 50 قانون اساسی پشتیبان قوی محیط زیست است، افزود: با پشتیبانی قانون و بهره مندی از قوانین پیشرفته محیط بانان و حافظان محیط زیست در همه عرصه های محیط زیست طبیعی و انسانی به وظایف .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، انجم شعاع معاون توسعه مدیریت، حقوقی و امور مجلس سازمان محیط زیست کشور در جمع محیط بانان و کارکنان اداره کل حفاظت محیط زیست فارس اضافه کرد: اجرای قوانین زیر بنایی و حیاتی اصل 50 قانون اساسی یک سازمان پویا، فعال، شاداب و مجهز به فناوری های نوین از محیط زیست ساخته است، فعالیت ها در حوزه های محیط زیست طبیعی و انسانی و مشارکت مردم و فرهنگ سازی به خوبی اکنون به پیش می رود.

  این مقام مسوول، رسیدگی به معیشت محیط بانان و کارکنان محیط زیست را یک اولویت دانست و گفت: سال گذشته با پیگیری های انجام شده و مساعدت های قانونی در قالب فوق العاده ویژه همکاران و اضافه کار و رفاهی مواردی اعمال شد، بودجه محیط زیست ملی است و در قالب پیگیری های ملی و استانی باید حقوق و پرداختی محیط بانان و کارکنان ترمیم شود.

معاون توسعه مدیریت، حقوقی و امور مجلس سازمان محیط زیست کشور ادامه داد: توجه بودجه به محیط زیست همواره یکی از دغدغه ها بوده است و به شدت از سوی مسوولان این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری حقوق و پرداختی محیط بانان و کارکنان به عنوان اولویت دنبال می شود

پیگیری حقوق و پرداختی محیط بانان و کارکنان به عنوان اولویت دنبال می شود