مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آبان 1402 ساعت 11:102023-10-23ورزشي

درخواست یک کشتی گیر برای دریافت پاداشی مانند فوتبالیست ها


صادق گودرزی از قهرمانان سابق کشتی کشورمان از وزیر ورزش درخواست کرد پاداشی مانند فوتبالیست ها برای کشتی در نظر گرفته شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، غلامرضا محمدی سرمربی سابق کشتی آزاد کشورمان در مراسم تجلیل از مدال آوران جهانی، عنوان کرد: امیدوارم مجموعه فدراسیون کشتی و کادرفنی به دور از حاشیه با حمایت تمام قد کمیته و وزارت ورزش و جوانان دست به دست هم داده تا بتوانیم نتیجه خوبی در المپیک کسب کنیم.

* علیرضا رضایی از قهرمانان اسبق کشتی آزاد جهان و کشورمان، در این مراسم خاطرنشان کرد: موفقیت های اخیر کشتی را در مسابقات اخیر به ویژه بازی های آسیایی که نقش پررنگی را در موفقیت کاروان کشورمان داشت تبریک می گویم.

فدراسیون کشتی خانه ماست و هر زمان بخواهیم می آییم و علیرضا دبیر را می بینیم.

اگر هم حرف یا نکته ای باشد دریغ نخواهم کرد اما از کیومرث هاشمی خواهش می کنم به عنوان متولی و مسئول اصلی ورزش کشور به دلیل شناختی که از تمام جوانب ورزش دارد و هیچ جای این حوزه برایش ناشناخته نیست، از تیم های کشتی، قهرمانان و فدراسیون در این فرصت باقی مانده حمایت تمام قد کند.

شاید الان هم شاید دیر باشد اما این حمایت توقع را ایجاد می کند که بچه های ما به جز تمرین، تلاش شبانه روزی و کسب نتیجه در المپیک هیچ دغدغه ای نداشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست یک کشتی گیر برای دریافت پاداشی مانند فوتبالیست ها

درخواست یک کشتی گیر برای دریافت پاداشی مانند فوتبالیست ها