مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آبان 1402 ساعت 14:202023-11-14سياسي

افتخار یک وزیر خدمت به مردم است


وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با بیان اینکه نباید اینگونه مطرح شود که پیگیری این موضوع در شأن وزیر نیست، یادآور شد: افتخار یک وزیر خدمت به مردم است و باید مشکلات مربوط به سرویس های بهداشتی و محل اقامه نماز در نقاط مختلف کشور به خصوص در جاده ها .

- ایسنا/قم وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با بیان اینکه نباید اینگونه مطرح شود که پیگیری این موضوع در شأن وزیر نیست، یادآور شد: افتخار یک وزیر خدمت به مردم است و باید مشکلات مربوط به سرویس های بهداشتی و محل اقامه نماز در نقاط مختلف کشور به خصوص در جاده ها برطرف شود که این امر افتخار ما است.

سید عزت الله ضرغامی در مراسم افتتاح دهکده تفریحی دشت بهشت استان قم که امروز 23 آبان ماه برگزار شد، اظهار کرد: با روی کار آمدن دولت سیزدهم تاکنون 50 پروژه در حوزه گردشگری که موانعی بر سر راه آن بود این مشکلات برطرف شد و با افتتاح آنان در اختیار مردم جهت بهره برداری قرار گرفت.

وی ادامه داد: مجموعه تفریحی دشت بهشت از جمله مجموعه های بزرگ در حوزه گردشگری است که از تلاش های سرمایه گذار این پروژه تشکر می کنیم.

ضرغامی افزود: مجموعه های گردشگری برای آحاد جامعه است و نباید اینگونه تصور شود که این اماکن برای اقشار مرفه جامعه احداث شده و این سیاست دولت است که تمامی مراکز گردشگری در اختیار ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتخار یک وزیر خدمت به مردم است

افتخار یک وزیر خدمت به مردم است