مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آبان 1402 ساعت 18:252023-11-01سياسي

ایجاد شعبه دادسرای انتظامی قضات در مرکز استان کرمان


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان گفت: لازم است ایجاد شعبه دادسرای انتظامی قضات در مرکز استان برای تشکیل پرونده انجام شود چرا که کسانی ممکن است دعوا و شکایتی داشته باشند و با حضور در مرکز استان انجام امور تسریع پیدا می کند.

- ایسنا/کرمان نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان گفت: لازم است ایجاد شعبه دادسرای انتظامی قضات در مرکز استان برای تشکیل پرونده انجام شود چرا که کسانی ممکن است دعوا و شکایتی داشته باشند و با حضور در مرکز استان انجام امور تسریع پیدا می کند.

حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی عصر امروز 10 آبان ماه در شورای اداری استان کرمان با حضور رییس قوه قضاییه اظهار کرد: اگرچه استفاده حداکثری از تکنولوژی نقش چشمگیری دارد و کاملا منطبق بر دستگاه قضا است؛ حرکت و رشد در این مسیر برای دستگاه قضا قابل تقدیر است، اما در برخی موارد با افزایش هزینه ها در طرح شکواییه ها همراه است و برای مردم مشکلاتی را به وجود آورده است.

وی افزود: از آنجا که درگیری افراد در پرونده ها قابل توجه است و در روند رسیدگی آن مسیر قانونی، دچار اطاله دادرسی می شود و در این شرایط چون اعمال نتیجه با تاخیر است، طعم شیرین نتیجه کم تاثیر خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد شعبه دادسرای انتظامی قضات در مرکز استان کرمان

ایجاد شعبه دادسرای انتظامی قضات در مرکز استان کرمان