مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 آبان 1402 ساعت 15:152023-11-10سياسي

«کشور بدون جمعیت!»


«از نظر علم سیاست هر واحد سیاسی از چهار عنصر اساسی سرزمین، جمعیت، حکومت و حاکمیت تشکیل می شود و در این میان جمعیت یکی از مولفه ها و عوامل عمده قدرت ملی یک کشور است؛ - از نظر علم سیاست هر واحد سیاسی از چهار عنصر اساسی سرزمین، جمعیت، حکومت و حاکمیت تشکیل می شود و در این میان جمعیت یکی از مولفه ها و عوامل عمده قدرت ملی یک کشور است؛ در واقع کشوری بدون جمعیت قابل تصور نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، احسان شریفی نیا، فعال رسانه ای در یادداشتی نوشته است: اسراییل، کشوری برای یهود! سنگ بنای اندیشه صهیونیسم بود که برای تحقق بخشیدن به آن، سرزمین دیگری [فلسطین] را دزیدند، عده ای را از سراسر دنیا به آن کوچ دادند و حکومت و حاکمیتی دروغین در آن بنا نهادند.

عامل اساسی ادامه موجودیت اسراییل باقی ماندن جمعیتِ یهود در آن است.

عملیات برق آسا و شوکه کننده طوفان الاقصی در 7 اکتبر، با استفاده از تکنیک های اطلاعاتی، هک و از کار انداختن سامانه های دفاعی اسراییل از جمله گنبد آهنین، باعث شکست تمام عیار هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی و دستگاه های امنیتی موساد و شاباک گردید و با افزایش روند مهاجرت معکوس، زنگ خطر را برای این رژیم به صدا درآورد.

رهبر انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه ای در 18 مهر [دو روز پس از عملیات طوفان الاقصی] در مراسم مشترک دانش آموختگی دانشجوی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«کشور بدون جمعیت!»

«کشور بدون جمعیت!»