مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آبان 1402 ساعت 16:202023-11-12بين الملل

وزیر صهیونیست: اتفاقات غزه «نکبت جدیدی» است


شرایط ناشی از حملات رژیم صهیونیستی به غزه حتی وزیر کشاورزی این رژیم را به سخن واداشت و او گفت: آنچه اسراییل در نوار غزه انجام می دهد، نکبت سال 2023 است.

- شرایط ناشی از حملات رژیم صهیونیستی به غزه حتی وزیر کشاورزی این رژیم را به سخن واداشت و او گفت: آنچه اسراییل در نوار غزه انجام می دهد، نکبت سال 2023 است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این اظهارات آوی دیختر ، وزیر کشاورزی رژیم صهیونیستی در مصاحبه با شبکه 12 تلویزیون رژیم صهیونیستی مطرح شد.

زمانی که از وی سوال شد که آیا ممکن است صحنه های خروج ساکنان غزه از شمال نوار غزه به جنوب آن به دلیل جنگ را با صحنه های نکبت 1948 در هنگام اشغال اراضی فلسطین توسط رژیم صهیونیستی و مهاجرت ساکنانش مقایسه کرد، آوی دیختر گفت: ما واقعا در حال حاضر، شرایط را به سمت نکبت غزه سوق می دهیم.

از نظر عملیاتی، زمانی که تعدادی زیادی از افراد میان تانک ها و سربازان قرار دارند، نمی توان جنگ را مدیریت کرد؛ آنگونه ای که ارتش اسراییل می خواهد آن را در داخل خاک غزه مدیریت کند.

به نقل از العربی الجدید، زمانی که مجدداً از دیختر پرسیده شد که آیا از نکبت غزه صحبت می کند، وی پاسخ داد: نکبت غزه 2023، اوضاع غزه اینگونه رقم خواهد خورد.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا ساکنان غزه به شهر غزه بازخواهند گشت یا خیر، گفت: نمی دانم این مساله در پا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر صهیونیست: اتفاقات غزه «نکبت جدیدی» است

وزیر صهیونیست: اتفاقات غزه «نکبت جدیدی» است