مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آبان 1402 ساعت 16:102023-11-05سياسي

1561 امامزاده در مازندران نشان از ولایتمداری مردم دیار علویان است


در استان مازندران هزار و 561 امامزاده داریم که از ظلم دشمنان به ایران و مازندران آمدند چرا که مردم دیار علویان محب اهل بیت بودند و هستند.

- ایسنا/مازندران نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: در استان مازندران هزار و 561 امامزاده داریم که از ظلم دشمنان به ایران و مازندران آمدند چرا که مردم دیار علویان محب اهل بیت بودند و هستند.

آیت الله محمدباقر محمدی لایینی امروز در مراسم 14 آبان روز مازندران که در جوار امامزاده سلطان محمد کیا روستای صالحان بخش کجور نوشهر برگزار شد، اظهار کرد: در قرآن یک اصل داریم که هم عزت آفرین و هم دردسرساز است و آن اصل این است که نه ظلم کن و نه زیر ظلم برو وی با بیان اینکه امام حسین(ع) این همه عزت دارد به خاطر رعایت این اصل است، ادامه داد: امروز ما مردم مظلوم غزه را حمایت می کنیم و در دنیا همه مستکبران عالم پشت سر صهیوینست ها صف کشیدند اما ما در کنار مظلومان عالم هستیم و این نعمت کمی نیست.

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: رژیم گذشته در جنگ اعراب کنار اسراییل بود اما اکنون بسیاری از کشورهای عربی چرا از غزه حمایت نمی کنند و حرف نمی زنند و گذرگاه رفح را باز نمی کنند تا به مردم غزه دارو و غذا برسد و خدمات رسانی بشود؛ آنها کنار امریکا و صهیوینست ها ایستادند اما ما کنار مردم غزه هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1561 امامزاده در مازندران نشان از ولایتمداری مردم دیار علویان است

1561 امامزاده در مازندران نشان از ولایتمداری مردم دیار علویان است