مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آبان 1402 ساعت 17:002023-11-18سياسي

راه اندازی استودیوهای شهری رادیویی و تلویزیونی در شهر شیراز


مدیرکل صداوسیمای فارس از آمادگی این دستگاه برای راه اندازی استودیوهای شهری رادیویی و تلویزیونی در شهر شیراز با همکاری شهرداری برای تبیین اقدامات شهرداری به مردم خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، مدیرکل صداوسیمای فارس در دیدار با شهردار شیراز و معاونین این مجموعه گفت:در استان فارس بویژه شهر شیراز طرح های عمرانی و خدمات بزرگی انجام می شد اما مردم اطلاع نداشتند لذا مقرر شد در حوزه سیما و خبر برای پخش زنده طرح های عمرانی بویژه در شهر شیراز که در حال انجام بود از شبکه استانی و شبکه های سراسری اقدام شود و این موضوع همچنان در دستور کار است.

  دکتر پهلوانیان افزود: رهبر انقلاب جهاد تبیین را تکلیف کرده اند و نخستین محوری که در جهاد تبیین مد نظر است تبیین خدمات نظام به مردم است که بیان خدمات نظام نیاز به واسط دارد که این واسط عموم رسانه ها و صداوسیماست.

  مدیرکل صداوسیمای فارس با بیان اینکه براساس تکلیف شرعی، قانونی و سازمانی رهبر انقلاب به صداوسیما، موظفیم خدمات نهادهای مختلف دولتی و غیر دولتی ، حاکمیتی و غیرحاکمیتی را برای مردم تبیین کنیم افزود: صداوسیمای فارس تمام قد در خدمت انعکاس خدمات شهرداری و شورای اسلامی شهر شیراز پیش چشم مردم شیراز و استان فارس است و باید براساس طرح، نقشه و برنامه راهبردی و عملیاتی حرکت کنی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی استودیوهای شهری رادیویی و تلویزیونی در شهر شیراز

راه اندازی استودیوهای شهری رادیویی و تلویزیونی در شهر شیراز