مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آبان 1402 ساعت 12:152023-10-29اجتماعي

ارائه دوره های آموزشی برای معلمان کم تجربه و باسابقه


رییس مرکز آموزش، بهسازی و توانمندسازی نیروی انسانی دانشگاه فرهنگیان با بیان اینکه دوره های آموزشی برای تمام معلمان ارائه می شود، گفت: از نیروهای انسانی جوان که سابقه چندانی ندارند تا افراد با سابقه تحت دوره آموزشی قرار می گیرند.

- رییس مرکز آموزش نیروی انسانی دانشگاه فرهنگیان اعلام کرد ارائه دوره های آموزشی برای معلمان کم تجربه و باسابقه رییس مرکز آموزش، بهسازی و توانمندسازی نیروی انسانی دانشگاه فرهنگیان با بیان اینکه دوره های آموزشی برای تمام معلمان ارائه می شود، گفت: از نیروهای انسانی جوان که سابقه چندانی ندارند تا افراد با سابقه تحت دوره آموزشی قرار می گیرند.

بسته های آموزشی باید منطبق و متناسب با تغییرات روز جامعه باشد تا بتوانیم از ظرفیت آموزشی استفاده کنیم.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر عباس نجار در نشست مراقبین سلامت و مشاورین مدارس که امروز، یکشنبه 7 مهر ماه در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برگزار شد، اظهار کرد: به واسطه تلاش های صورت گرفته در سطح وزارت آموزش و پرورش و دفتر سلامت وزارت آموزش و پرورش ، اقداماتی در جهت جذب مراقبین سلامت و بهداشت برای مدارس انجام شده است.

وی با بیان اینکه درنظر داریم دوره های آموزشی را برای مراقبین سلامت مدارس برگزار کنیم، اظهار کرد: دوره های آموزشی ارائه شده برای پرستاران و سا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه دوره های آموزشی برای معلمان کم تجربه و باسابقه

ارائه دوره های آموزشی برای معلمان کم تجربه و باسابقه