مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آبان 1402 ساعت 09:452023-11-04سياسي

پرچم افتخار آفرینی سیستان و بلوچستان در همه عرصه ها بلند است


معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: ما میراث دار فرهنگ پر افتخاری هستیم که باید آن را حفظ کنیم و به آیندگان بسپاریم؛ جوانان نیز باید بدانند که در نقطه پر افتخاری ایستاده ایم و پرچم افتخار آفرینی سیستان و بلوچستان در همه عرصه ها با افتخار بلند است.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: ما میراث دار فرهنگ پر افتخاری هستیم که باید آن را حفظ کنیم و به آیندگان بسپاریم؛ جوانان نیز باید بدانند که در نقطه پر افتخاری ایستاده ایم و پرچم افتخار آفرینی سیستان و بلوچستان در همه عرصه ها با افتخار بلند است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رضا شریفی امروز شنبه در آیین اجرای طرح یاریگران زندگی در روستای جهانتیغ شهرستان زابل اظهار داشت: اتحاد و همبستگی و زندگی برادرانه بین مردم شیعه و سنی این استان مثال زدنی است.

وی افزود: مسئولان در میدان بودن در عرصه های مختلف را از این مردم بصیر و ولایتمدار استان آموختند و در واقع این مردم هستند؛ که به مسئولان آموختند؛ چگونه در سختی ها ایستادگی و مقاومت کنند.

شریفی با اشاره به هنر دست بانوان هنرمند سیستان و بلوچستان بیان داشت: وظیفه مسئولان استانی این است که این هنر اصیل بانوان منطقه را در بازارهای کشور و جهان به نمایش بگذاریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرچم افتخار آفرینی سیستان و بلوچستان در همه عرصه ها بلند است

پرچم افتخار آفرینی سیستان و بلوچستان در همه عرصه ها بلند است