مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آبان 1402 ساعت 11:352023-11-14حوادث

توقیف «شوتی» با 45 میلیارد بار قاچاق


رییس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف محموله 45 میلیارد ریالی لوازم خانگی قاچاق از یک خودروی سواری در جنوب تهران خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرهنگ مهدی افشاری در تشریح جزییات این خبر گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ با انجام اقدامات فنی و پلیسی یکدستگاه خودروی شوتی را که به اندازه یک وانت لوازم قاچاق را بار زده و در حال حمل آن بود، در محدوده خیابان فداییان اسلام توقیف کردند.

وی با بیان اینکه رسیدگی به این پرونده پس از کسب خبری از طریق منابع اطلاعاتی در دستورکار ماموران قرار گرفت، گفت: ماموران در جریان تحقیقات تکمیلی خود متوجه شدند که یکدستگاه خودروی شوتی حامل کالای قاچاق از استان های غربی کشور به راه افتاده و به خیابان فداییان اسلام آمده تا بار قاچاق خود را تخلیه کند.

افشاری با اشاره به توقیف خودروی مذکور گفت: در بررسی اولیه خودرو مشخص شد که راننده آن اقدام به پوشاندن و اختفاء کالاها کرده اند.

در همین راستا نیز خودرو مورد بازرسی قرار گرفت که در جریان آن 65 دستگاه لوازم خانگی و آشپزخانه برقی خارجی به مارک TEFAL کشف و ضبط شد.

رییس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ با بیان اینکه این خودروی سواری به اندازه یک وانت بار قاچاق به همراه داشت، گفت: خودرو توقیف و راننده و فرد همراه وی نیز دستگیر شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توقیف «شوتی» با 45 میلیارد بار قاچاق

توقیف «شوتی» با 45 میلیارد بار قاچاق