مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آبان 1402 ساعت 20:352023-11-08بين الملل

افشاگری جدید علیه متا در کنگره


یکی از کارمندان سابق متا در مقابل کنگره شهادت داد و ادعا کرد شرکت مادر فیس بوک و اینستاگرام از آزار و دیگر آسیب های متوجه نوجوانان در این پلتفرم آگاه بوده اما اقدامی نکرده است.

- این بخشی از گفته های آرتورو بیجار کارمند سابق متا است که از 2019 تا 2021 میلادی در بخش سلامت اینستاگرام فعالیت می کرد و قبل از مدیر مهندسی تیم حفاظت و مراقبت فیس بوک از 2009 تا 2015 بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، بیجار در مقابل کمیته قضایی سنا درباره حریم خصوصی، فناوری و قانون در جلسه استماع مربوط به شبکه های اجتماعی و تاثیر آنها بر سلامت ذهنی نوجوانان شهادت داد.

او در بیانیه ای گفت: اکنون زمان آن رسیده که عموم مردم و والدین سطح واقعی آسیبی که این محصولات در برابر دارند را بدانند و کاربران نوجوان نیز ابزارها برای گزارش دهی و سرکوب سواستفاده آنلاین را در اختیار دارند.

شهادت بیجار در زمانی اعلام شده که گروهی از نمایندگان کنگره خواستار تصویب قانونی هستند که شبکه های اجتماعی را ملزم می کند ابزارهایی برای حفاظت از کودکان در فضای آنلاین در اختیار والدین بگذارند.

بیجار در این جلسه گفت: هدف فعالیت او در متا این بود که روی طراحی فیس بوک و اینستاگرام به روش هایی تأثیر بگذارد که کاربران را به سمت رفتارهای مثبت تر سوق دهد و ابزارهایی را برای جوانان فراهم کند تا تجربیات ناخوشای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افشاگری جدید علیه متا در کنگره

افشاگری جدید علیه متا در کنگره