مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آبان 1402 ساعت 14:202023-10-29سياسي

ارائه امتیازات شهروندی در سامانه «باشگاه شهروندی» به صورت یکپارچه به تهرانی ها


مدیرعامل سازمان فناوری و اطلاعات شهرداری تهران گفت: امتیازات شهروندی در سامانه «باشگاه شهروندی» به صورت یکپارچه به شهروندان داده خواهد شد.

- ارائه امتیازات شهروندی در سامانه باشگاه شهروندی به صورت یکپارچه به تهرانی ها مدیرعامل سازمان فناوری و اطلاعات شهرداری تهران گفت: امتیازات شهروندی در سامانه باشگاه شهروندی به صورت یکپارچه به شهروندان داده خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سعید جهانی در یکصد و هشتاد و هفتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در جریان بررسی لایحه ایجاد درگاه صدور مجوزها، گواهی ها، استعلامات و خدمات غیرحضوری شهرداری تهران با بیان اینکه تأکید ویژه بر این بود که نمی توانیم یک درگاه واحد برای تمام خدمات داشته باشیم، گفت: ما دو دسته خدمات داریم که دسته ای از آن برای پرسنل شهرداری و دسته دوم برای مردم و کسب و کارهای خصوصی و دولتی است.

وی افزود: دو بستر اینترنت و اینترانت فراهم شده و به علت جداگانه بودن این دو بستر نمی توان درگاه یکسانی در نظر گرفت؛ خرید از میادین میوه و تره بار و خدماتی این چنینی تقسیم بندی و در اپلیکیشن موبایلی پیش بینی شده است.

مدیرعامل سازمان فاوا شهرداری تهران تأکید کرد: یکپارچگی در این لایحه به این شکل است که پروفایل و نام کاربری در تمام سامانه های شهرداری یکسان خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه امتیازات شهروندی در سامانه «باشگاه شهروندی» به صورت یکپارچه به تهرانی ها

ارائه امتیازات شهروندی در سامانه «باشگاه شهروندی» به صورت یکپارچه به تهرانی ها