مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آبان 1402 ساعت 13:442023-11-13اقتصادي

اختصاص اعتبار 1000 میلیارد ریالی برای بهبود آب شرب شنبه و طسوج


بیش از 1000 میلیارد ریال اعتبار برای بهبود وضعیت آب شرب بخش شنبه و طسوج تخصیص یافت.

- اختصاص اعتبار 1000 میلیارد ریالی برای بهبود آب شرب "شنبه" و "طسوج" ایسنا/بوشهر فرماندار دشتی گفت: بیش از 1000 میلیارد ریال اعتبار برای بهبود وضعیت آب شرب بخش شنبه و طسوج تخصیص یافت.

علی بحرانی در بازدید از طرح های آبرسانی در شهرستان دشتی گفت: تامین آب آشامیدنی مردم در نقاط مختلف شهرستان دشتی مورد توجه و تاکید قرار دارد و در این مسیر نهایت توان خود را به کار می گیریم.

وی افزود: اجرای طرح های آب شیرین کن و همچنین نوسازی و بازسازی شبکه های آبرسانی در شهرستان دشتی از اقدامات مهمی است که تداوم خواهد داشت.

فرماندار دشتی از تخصیص اعتبارات آبرسانی در شهرستان خبر داد و خاطر نشان کرد: 1000 میلیارد ریال برای بهبود وضعیت آب در بخش شنبه و طسوج مصوب شده است.

بحرانی تصریح کرد: با پیگیری های صورت گرفته در قالب مصوبه سفر ریاست جمهوری، مبلغ 1000 میلیارد ریال برای بهبود وضعیت آب در بخش شنبه و طسوج اختصاص یافته که برای تسریع در تکمیل این طرح اهتمام جدی داریم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی استانداری بوشهر، وی یادآور شد: استاندار بوشهر تاکید زیادی بر تکمیل طرح های حوزه آب دارد و امیدوارم با تلاش شبانه روزی به اهداف مورد نظر برسیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص اعتبار 1000 میلیارد ریالی برای بهبود آب شرب شنبه و طسوج

اختصاص اعتبار 1000 میلیارد ریالی برای بهبود آب شرب شنبه و طسوج