مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آبان 1402 ساعت 16:502023-10-30سياسي

شهید فهمیده الگویی برای نوجوانان ایران و غزه


معاون فرهنگی اداره کل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی گفت: شهید حسین فهمیده الگویی برای نوجوانان ایرانی و به خصوص در این روزها الگویی برای نوجوانان غزه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، جمشید سورگی، معاون فرهنگی اداره کل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی امروز در جمع دانش آموزان مجمتع فرهنگی و تربیتی ولایت با اشاره به این که در تقویم روز 8 آبان روز نوجوان و روز بسیج دانش آموزی نام گذاری شده، اظهارداشت: این روز یادآور رشادت های یکی از نوجوانان کشور عزیزمان شهید محمد حسین فهمیده دانش آموز 13 ساله ای است که شهادت وی در تاریخ برای همیشه ثبت و ماندگار شد.

  وی با اشاره به این که 36 هزار دانش آموز در جنگ تحمیلی به درجه رفیع شهادت نائل آمدند افزود:  این نوجوانان و جوانان با تاسی به حضرت علی اکبر (ع) رشادت ها و جانفشانی های بسیار از خود نشان داده و  به همین جهت ارزش، اعتبار و جایگاه خاصی برای امامین انقلاب دارند.

به گفته وی در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی از طرف رهبر معظم انقلاب اسلامی به نوعی نوجوانان و جوانان، طلایه داران این حرکت عظیم معرفی شدند و وظایف و تکالیف بیشتری شامل حال آن ها می شود که این امر هم بدیهی است، زیرا آینده سازان یک جامعه را نسل نو جامعه تشکیل می دهند و بدون استفاده از ظرفیت های آنان کشور را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهید فهمیده الگویی برای نوجوانان ایران و غزه

شهید فهمیده الگویی برای نوجوانان ایران و غزه