مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آبان 1402 ساعت 13:302023-11-15سياسي

طرح آبرسانی روستایی در سمنان آغاز شد


نماینده مردم شهرستان های سمنان، مهدی شهر و سرخه در مجلس از آغاز طرح آبرسانی روستایی در سمنان با پیگیری های انجام شده خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، عباس گلرو، نماینده مردم  شهرستان های سمنان، مهدی شهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: با پیگیری های انجام شده، طرح اصلاح و توسعه شبکه آبرسانی به روستاهای حوزه انتخابیه با حضور معاون قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) در سمنان ابلاغ شد.

وی تصریح کرد: آغاز به کار این قرارداد آبرسانی برای روستاهای حوزه انتخابیه با 300 میلیارد تومان اعتبار اولیه انجام خواهد شد.

نماینده مردم  شهرستان های سمنان، مهدی شهر و سرخه در مجلس گفت: سال گذشته در مذاکره و رایزنی با قرارگاه امام حسن مجتبی (ع)، شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور و سازمان برنامه و بودجه،طرح آبرسانی به روستاهای حوزه انتخابیه و اصلاح و توسعه شبکه آبرسانی در این روستاها در قالب طرح محرومیت زدایی مورد توافق گرفت و به تصویب رسید.

گلرو بیان کرد: استان سمنان در سنوات گذشته از این پروژه آبرسانی روستایی محروم بود و سهم بسیار ناچیز از بودجه کشور در حوزه محرومیت زدایی داشت.

وی تصریح کرد: با پیگیری های انجام شده، در سال جاری استان سمنان اولین استان کشور در اجرای این طرح با اعتبار یک هزار و 200 میلیارد ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح آبرسانی روستایی در سمنان آغاز شد

طرح آبرسانی روستایی در سمنان آغاز شد