مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 آبان 1402 ساعت 15:052023-11-17سياسي

امام جمعه همدان: مدعیان حقوق بشر در مقابل نسل کشی رژیم صهیونیستی حرفی بزنند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، آیت الله سید مصطفی موسوی اصفهانی در خطبه های عبادی-سیاسی نماز جمعه اظهار کرد: امروز آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان به صورت آشکار از رژیم جعلی اسراییل حمایت می کنند چون می بینند که در مقابل جبهه مقاومت رشته کار از دست آنها خارج شده است.

  وی افزود: احزاب مستکبر در برابر جبهه مقاومت که مستحکم است، در فلسطین به میدان آمدند و در این جنگ نابرابر حدود 5 هزار کودک بی گناه را به شهادت رساندند.

امام جمعه موقت همدان با بیان اینکه مدعیان حقوق بشر در برابر نسل کشی و کود ک کشی صهیونیست ها سکوت پیشه کرده اند خطاب به آنها گفت: آیا کودکان فلسطینی انسان نیستند؟ وی ادامه داد: امروز مستکبران بیمارستان ها را مورد حمله قرار می دهند، برق و گاز و امکانات اولیه پزشکی را قطع می کنند، افرادی که مدام دم از حقوق بشر می زنند، کجا هستند؟ چرا از حقوق این کودکان حرفی نمی زنند؟.

موسوی اصفهانی با تاکید بر اینکه غرب ثابت کرده طرفدار حق و مظلوم نیست و فقط منافع خود را دنبال می کند گفت: غرب آنجا که منافعش حکم کند، حضور یافته و اسلحه می دهد بنابراین باید در موضع گیری ها دقت کرد و دید هدف آنها چیست.

وی در بخش دیگری از سخنانش اظهار کرد: باید از رییس جمهور به خاطر استمرار در سفرهای استانی تقدیر کرد که پیگیر حل مشکلات و تحقق مصوبات اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه همدان: مدعیان حقوق بشر در مقابل نسل کشی رژیم صهیونیستی حرفی بزنند

امام جمعه همدان: مدعیان حقوق بشر در مقابل نسل کشی رژیم صهیونیستی حرفی بزنند