مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آبان 1402 ساعت 10:302023-11-06سياسي

اهدای 2هزار بسته لوازم التحریر به دانش آموزان کم برخوردار الهیه جنوبی بندرعباس


سازمان بسیج دانش آموزی استان هرمزگان دو هزار بسته لوازم التحریر بین دانش آموزان کم برخوردار بندرعباس توزیع کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس،  سازمان بسیج دانش آموزی استان هرمزگان دو هزار بسته لوازم التحریر بین دانش آموزان کم برخوردار بندرعباس توزیع کرد.

در این مراسم همچنین بنر محکومیت جنایات ضد بشری صهیونیست ها در غزه توسط فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان، معلمین و دانش آموزان امضا شد.

سردار اباذر سالاری فرمانده سپاه امام سجاد علیه السلام هرمزگان در این آیین در آموزشگاه دارلفنون الهیه جنوبی بندرعباس، هفته بسیج و سالروز 13 آبان روز استکبار ستیزی و شهدای دانش آموز را گرامی داشت و افزود: دانش آموزان در زمان دفاع مقدس درس و مدرسه را رها کردند و به دانشگاه انسان سازی دفاع از میهن پیوستند.

  فرمانده سپاه امام سجاد(ع) با اشاره به اقدامات ضد بشری در باریکه غزه بر علیه زنان و کودکان تصریح کرد: این روزها که شاهد جنایت های اسراییل علیه مردم مظلوم غزه هستیم معنی امنیت را می دانیم و اگر نبود همت والای جوانان وطن الان معلوم نبود چه اتفاقاتی برای مردم کشورمان می افتاد.

  وی ادامه داد: اسراییل غاصب با بمب های سنگر شکن که برای انهدام سنگرهای بتنی و تجهیزات دشمن استفاده می شود زن و کودکان مظلوم فلسطینی را مورد هدف قرار می ده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای 2هزار بسته لوازم التحریر به دانش آموزان کم برخوردار الهیه جنوبی بندرعباس

اهدای 2هزار بسته لوازم التحریر به دانش آموزان کم برخوردار الهیه جنوبی بندرعباس