مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آبان 1402 ساعت 17:052023-11-05بين الملل

واکنش عربستان به درخواست استفاده از بمب هسته ای در غزه


«عمیخای اِلیاهو»، وزیر میراث فرهنگی اسراییل گفته بود که استفاده از بمب هسته ای در غزه تنها راه حل ممکن است و جنگ برای آدم ربایان هزینه دارد.

- عمیخای اِلیاهو ، وزیر میراث فرهنگی اسراییل گفته بود که استفاده از بمب هسته ای در غزه تنها راه حل ممکن است و جنگ برای آدم ربایان هزینه دارد.

عربستان سعودی ضمن محکوم کردن اظهارات وزیر میراث فرهنگی رژیم اسراییل مبنی بر استفاده از بمب هسته ای در نوار غزه بیان کرد که قوانین و ارزش های انسانی در حکومت اسراییل بی ارزش و پوچ است.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازتسنیم، وزارت خارجه عربستان سعودی ضمن محکوم کردن اظهارات وزیر میراث فرهنگی رژیم اسراییل مبنی بر استفاده از بمب هسته ای در نوار غزه، اعلام کرد تعویق عضویت این وزیر در کابینه به جای برکناری، منعکس کننده این است که قوانین و ارزش های انسانی در حکومت اسراییل بی ارزش و پوچ است.

  عمیخای اِلیاهو ، وزیر میراث فرهنگی اسراییل گفته بود که استفاده از بمب هسته ای در غزه تنها راه حل ممکن است و جنگ برای آدم ربایان هزینه دارد.

  او در ادامه اظهارات فاشیستی و غیر انسانی خود گفت: نوار غزه نباید بر روی زمین باقی بماند، باید از نو در آنجا شهرک سازی کنیم.

  نکته جالب در اظهارات این وزیر صهیونیست این است که او بیشتر به فکر اسرای صهیونیست است تا غیرنظامیان و این اوج توحش و ذهنی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش عربستان به درخواست استفاده از بمب هسته ای در غزه

واکنش عربستان به درخواست استفاده از بمب هسته ای در غزه