مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آبان 1402 ساعت 11:102023-11-14اقتصادي

نماینده شاهین شهر خواستار حذف الزام به بکارگیری مجری ذیصلاح در ساخت و ساز ها شد


نماینده شاهین شهر در مجلس با انتقاد از الزام به بکارگیری مجری ذیصلاح در ساخت و ساز ها که سبب افزایش قیمت مسکن می شود، در تذکر به وزیر راه و شهرسازی خواستار حذف آن شد.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران توانا ، حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده شاهین شهر، برخوار و میمه در مجلس شورای اسلامی ، در خصوص لزوم دستور اقدام به متوقف کردن (الزام به بکار گیری مجری ذیصلاح) در ساخت و ساز، به ویژه ساخت و ساز های گروه الف ( یک و 2 طبقه)، گفت: این موضوع باعث شده تا مجری ذیصلاح حداقل 15 درصد قیمت ساختمان طلب کنند.

این نماینده به دلیل افزایش هزینه های ساخت و ساز و تعطیلی بخش خصوصی مسکن و هزینه های ناشی از آن  و افزایش قیمت مسکن و نارضایتی عمومی به مهرداد بذر پاش وزیر راه و شهر سازی  تذکر کتبی داد.

وی در ابتدای متن تذکر  توضیح داده که سازمان نظام مهندسی در اقدامی ، ناظرین را موظف کرده که از مالکین بخواهند برای شروع عملیات ساختمانی الزاماً قرارداد مجری ذیصلاح داشته باشند و در صورت عدم معرفی مجری ذیصلاح ، ناظرین حق دارند جلوی عملیات ساختمانی را بگیرند و این موضوع منشا اختلافات بین مالکان و ناظرین شده است.

نماینده شاهین شهر در ادامه توضیح داده است که اختلافات بین مالکان و ناظران تا جایی است که حتی عده ای کار ساخت و ساز را متوقف کرده اند و  ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده شاهین شهر خواستار حذف الزام به بکارگیری مجری ذیصلاح در ساخت و ساز ها شد

نماینده شاهین شهر خواستار حذف الزام به بکارگیری مجری ذیصلاح در ساخت و ساز ها شد