مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آبان 1402 ساعت 19:002023-11-08سياسي

همه اجزای انتخابات در خراسان شمالی، رفتار شرافتمندانه داشته باشند


نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی بر ضرورت داشتن رفتار شرافتمندانه توسط همه اجزای انتخابات خراسان شمالی تأکید کرد.

- ایسنا/خراسان شمالی نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی بر ضرورت داشتن رفتار شرافتمندانه توسط همه اجزای انتخابات خراسان شمالی تأکید کرد.

حجت الاسلام رضا نوری 17 آبان ماه در جلسه شورای اداری خراسان شمالی که با محوریت انتخابات برگزار شد اظهار کرد: همه عوامل انتخابات از جمله نامزدها، دست اندرکاران ستادها، عوامل برگزاری انتخابات و همچنین رای دهندگان باید با کرامت رفتار کرده و در مسیر درست حرکت کنند.

وی تاکید کرد: انتخابات تجلی گاه اراده ملت است و آن هایی که در این مسیر فعالیت می کنند، باید از عمر و زندگی خود مایه بگذارند که نشان دهنده قدم در مسیر تعالی جامعه است.

وی ادامه داد: انسان ها در زندگی، سه گونه رفتار دارند؛ عده ای صرفاً به فکر خودشان و کسب مال دنیوی هستند؛ عده ای در کنار فکر خودشان به فکر تکالیف مخلوقی و عبادت هستند و اما عده ای دیگر نه تنها به فکر خود و مسئولیت های خود نسبت به خداوند، بلکه به فکر خلق خدا نیز هستند که این گروه کامل ترین مردم به حساب می آیند.

حجت الاسلام نوری گفت: همه ما باید تلاش کنیم همانند گروه سوم رفتار کرده و به فکر محرومان، مستضعفان و امور عام المنفعه نیز باشیم تا جامعه ما به سمت تعال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همه اجزای انتخابات در خراسان شمالی، رفتار شرافتمندانه داشته باشند

همه اجزای انتخابات در خراسان شمالی، رفتار شرافتمندانه داشته باشند