مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آبان 1402 ساعت 21:002023-10-23سياسي

تاثیرگذاری کنگره شهدا در جامعه با همراهی مردم میسر می شود


فرمانده سپاه قدس گیلان، استفاده از ظرفیت های مردمی با هدف رقم زدن وحدت در جامعه را ضروری دانست و گفت: تاثیرگذاری کنگره های شهدا با همراهی دستگاه ها و ظرفیت ها از اقشار مختلف مردم و محلات میسر می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، سردار حمید دامغانی عصر امروز در دومین جلسه برگزاری کنگره ملی شهدای استان گیلان در دفتر فرماندهی سپاه قدس گیلان با حضور اعضای کارگروه کنگره با تاکید برتاثیرگذاری برگزاری کنگره ملی شهدا اظهار کرد: زمینه های برنامه ریزی و اجرا شدن برنامه ها به صورت کامل انجام شود تا اثرگذاری ماندگار از این کنگره را در بین اقشار مختلف مردم داشته باشیم.

  وی با بیان اینکه در کنگره ملی شهدا جهت گیری سیاسی وجود ندارد، گفت: نمایشگاهی از آثار تولیدی رسانه ای و مکتوب در وزین شدن کنگره موثر است و باید از همه ظرفیت ها نیز استفاده کرد.

فرمانده سپاه قدس گیلان، استفاده از ظرفیت های مردمی با هدف رقم زدن وحدت در جامعه را ضروری دانست و بیان کرد: تاثیرگذاری کنگره ها با همراهی دستگاه ها و ظرفیت ها از اقشار مختلف مردم و محلات میسر می شود.

  دامغانی از تنظیم و ارائه برنامه ها به تفکیک کمیته ها اشاره کرد و افزود: برنامه های اجرایی با شرح کامل به منظور هرچه بهتر برگزارشدن به دبیرخانه کنگره ملی شهدا استان ارسال شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاثیرگذاری کنگره شهدا در جامعه با همراهی مردم میسر می شود

تاثیرگذاری کنگره شهدا در جامعه با همراهی مردم میسر می شود