مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 آبان 1402 ساعت 10:452023-11-03سياسي

پشت پرده انحلال دفتر تحکیم وحدت دانشگاه تبریز


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، صفر نصراله زاده رییس دانشگاه تبریز امروز در نشست صمیمی دانشجویان فعال فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تبریز در ارتباط با حواشی مربوط به انحلال تشکل دانشجویی انجمن اسلامی دانشجویان دفتر تحکیم وحدت دانشگاه تبریز اظهار کرد: در طول سال گذشته بسیاری از درخواست های دفتر تحکیم وحدت دانشگاه تبریز مورد قبول واقع شد و تنها دو مورد را قبول نکردیم.

مورد اول برگزاری یک برنامه در تاریخ 10 مهر در آمفی تئاتر روباز دانشگاه (چاله عمران) بود که ما موافقت نکردیم و علت عدم موافقت ما، احتمال بروز درگیری بین دانشجویان بود.

چون شرایط آن روزها طوری بود که اگر این برنامه در چاله عمران برگزار می شد، ممکن بود دانشجویان معترض در مقابل این دانشجویان قرار بگیرند و ما نمی خواستیم این اتفاق رخ دهد.

وی ادامه داد: مورد بعدی درخواست سخنرانی یکی از اعضای هیأت علمی دانشگاه های کشور بود که بر اساس گفت وگویی که من با رییس آن دانشگاه انجام دادم، مشخص شد که بنابه دلایلی، دانشگاه مربوطه قرارداد پیمانی آن عضو هیأت علمی را تمدید نکرده بود و ما نمی توانستیم مجوز سخنرانی فردی را صادر کنیم که دانشگاه متبوعش، قرارداد او را تمدید نکرده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پشت پرده انحلال دفتر تحکیم وحدت دانشگاه تبریز

پشت پرده انحلال دفتر تحکیم وحدت دانشگاه تبریز