مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آبان 1402 ساعت 15:002023-10-31ورزشي

3 نماینده والیبال یزد در 3 شهر به دنبال سومین پیروزی


هفته سوم لیگ برتر مردان با هفت دیدار پیگیری می شود که تیم های دوم و سوم جدول در اردکان به مصاف یکدیگر می روند، شهداب یزد میهمان مس رفسنجان و ایفاسرام در رامسهر میهمان است.

- ایسنا/یزد هفته سوم لیگ برتر مردان با هفت دیدار پیگیری می شود که تیم های دوم و سوم جدول در اردکان به مصاف یکدیگر می روند، شهداب یزد میهمان مس رفسنجان و ایفاسرام در رامسهر میهمان است.

هفته سوم مرحله مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های برتر مردان ایران روز چهارشنبه دهم آبان با هفت دیدار در شهرهای اردکان، رامسر، اسلامشهر، گنبد، رفسنجان، گرگان و اصفهان پیگیری می شود.

حساس ترین دیدار لیگ در اردکان حساس ترین دیدار این هفته در سالن آیت الله خاتمی اردکان رقم می خورد، جای که تیم های چادرملو و فولاد سیرجان ایرانیان که با دو برد و شش امتیاز در رتبه های دوم و سوم جدول قرار دارند، به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

حساسیت این بازی از این جهت بالاست که فاتح این دیدار به سومین برد متوالی خود دست می یابد و در جایگاه بهتری نسبت به حریف خود قرار می گیرد.

شاگردان کامبیز یعقوبی در چادرملو اردکان در هفته نخست پیکان را در تهران و در هفته دوم گیتی پسند را در اردکان از پیش رو برداشتند تا این هفته در دومین بازی خانگی خود در این رقابت ها با فولاد سیرجان ایرانیان روبرو شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3 نماینده والیبال یزد در 3 شهر به دنبال سومین پیروزی

3 نماینده والیبال یزد در 3 شهر به دنبال سومین پیروزی