مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آبان 1402 ساعت 18:552023-11-12بين الملل

سالیوان: موضوع ایران در نشست آتی «شی و بایدن» مطرح می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، «جیک سالیوان» مشاور امنیت ملی آمریکا امروز یکشنبه در گفتگو با شبکه «سی بی اس» اعلام کرد: قطعاً مسئله برنامه هسته ای ایران و تهدیدی که تهران ایجاد می کند، - سالیوان: موضوع ایران در نشست آتی شی و بایدن مطرح می شود مشاور امنیت ملی آمریکا امروز در مصاحبه ای اعلام کرد: موضوع ایران در نشست آتی رؤسای جمهور چین و آمریکا مطرح می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، جیک سالیوان مشاور امنیت ملی آمریکا امروز یکشنبه در گفتگو با شبکه سی بی اس اعلام کرد: قطعاً مسئله برنامه هسته ای ایران و تهدیدی که تهران ایجاد می کند، همچنین تهدیدی که ایران برای ثبات منطقه ایجاد می کند و تهدیدی که برای نیرو های آمریکایی در منطقه ایجاد می کند، در دستور کار (دیدار چهارشنبه هفته جاری میان رؤسای جمهور چین و آمریکا) قرار خواهد داشت.

مشاور امنیت ملی آمریکا در بخش دیگری از این مصاحبه ادعا کرد: واشنگتن نمی خواهد درگیری های مسلحانه در بیمارستان های غزه رخ دهد! ماهیت قدرت در غزه نمی تواند به قبل از 6 اکتبر برگردد! فلسطینی ها هستند که ماهیت آینده قدرت در غزه را تعیین می کنند!این مقام آمریکایی اضافه کرد: امروز در حال انتقال شهروندان آمریکایی از نوار غزه هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سالیوان: موضوع ایران در نشست آتی «شی و بایدن» مطرح می شود

سالیوان: موضوع ایران در نشست آتی «شی و بایدن» مطرح می شود