مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آبان 1402 ساعت 18:152023-11-15سياسي

انجام بهینه «طرح سپاس» وظیفه اخلاقی است


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه گفت: انجام مطلوب و بهینه «طرح سپاس» را وظیفه ای اداری و اخلاقی خادمین شهدا است.

- مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه گفت: انجام مطلوب و بهینه طرح سپاس را وظیفه ای اداری و اخلاقی خادمین شهدا است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، خسرو شهیدی، در هشتمین نشست کمیته بهره وری و تحول اداری با اشاره به اینکه شناسایی نقاط ضعف و قوت اقدامات و فعالیت های بنیاد شهید استان کرمانشاه از جمله اهداف برپایی این رویداد است، توضیح داد: بهره وری به زبان ساده بهره گیری از نیروی انسانی و امکانات موجود اداری است، به نحوی که بتوان بهترین و بیشترین بهره در جهت پیشبرد اهداف سازمانی و رسیدن به نقطه مطلوب حاصل شود.

وی طرح سپاس را یکی از مهمترین بخش های کاری بنیاد عنوان کرد و افزود: طبق تاکید ریاست عالی بنیاد مبنی بر اینکه همه خادمین شهدا و کارکنان بنیاد باید خود را به عنوان یک مددکار فرض کنند، بنابراین باید این امر مهم به دو شکل مددکار عمومی و مددکار تخصصی در نهاد مقدس بنیاد نمایان شود و هر کدام در جایگاه خود برای خدمت گزاری بهتر به جامعه ایثارگری به ایفای نقش بپردازند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کرمانشاه هنر گوش دادن به دردل ها و مشکلات جامعه ایثارگری را یکی از مهمترین ویژگی های یک مددکار برش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجام بهینه «طرح سپاس» وظیفه اخلاقی است

انجام بهینه «طرح سپاس» وظیفه اخلاقی است