مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آبان 1402 ساعت 05:302023-10-23پزشكي

چطور بفهمیم کرونا گرفتیم یا آنفلوآنزا ؟


باید خاطرنشان کرد واکسن آنفلوانزا هیچ تأثیری در پیشگیری از عفونت با ویروس کرونا ندارد، اما بهتر است هرسال برای پیشگیری از آنفلوانزا این واکسن دریافت شود.

- این روزها روزهای رنگ و وارنگ شدن هواست؛ روزهایی که گاهی سرد و گاهی گرم می شود و همین شخصیت متغییر هوا، بسیاری را در دام بیماری های ویروسی متداول می اندازد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، این روزها روزهای سرد و گرم بودن توامان هواست! یک ساعت گرم، یک ساعت سرد! انگار هوا با بدن ما سر شوخی باز کرده است! مدام رنگ و رو عوض می کند و همین شخصیت تکانشی هوا بسیاری را در دام بیمار شدن می اندازد و روانه دکتر و بیمارستان می کند.

  فصل پاییز فصل برگ ریزان و حرکت به سمت خمودگی و رخوت طبیعت است و در این میان افراد مختلف نیز از این خمودگی در امان نیستند.

ننه سرما کم کم پشت در خانه هر کسی در حال ساخت خانه زمستانی است و هر روز عزم خود را جدی تر می کند تا با رسوخ به خانه و جدال با بدن اعضای خانه، یکی را در همین روزهای ابتدایی فصل پاییز روانه دکتر و مطب کند.

این روزها روزهای جولان سه بیماری ویروسی از مجموعه ده ها ویروس سرماخوردگی و بیماری های مرتبط است.

همان 200 نوع ویروسی که اگر دامن هرکسی را بگیرند به این آسانی ول کن ماجرا نیستند!   بیماری های سرماخوردگی، آنفلوآنزا و بیماری نوظهور کرونا در این روزهای پاییزی جو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چطور بفهمیم کرونا گرفتیم یا آنفلوآنزا ؟

چطور بفهمیم کرونا گرفتیم یا آنفلوآنزا ؟