مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آبان 1402 ساعت 04:252023-10-25سياسي

دل نوشته ای برای کودکان بی پناه غزه


زهرا دریکوند که به عنوان کم سن ترین نویسنده کشور در حوزه ایثار و شهادت شناخته می شود، دل نوشته ای برای کودکان بی گناه غزه نوشته و خطاب به رژیم صهیونسیتی به یاد آورده که «عمو قاسم ها» هنوز زنده اند.

- خبرگزاری فارس لرستان_زهرا دریکوند، کم سن ترین نویسنده خدر حوزه ایثار و شهادت در مطلبی که برای این رسانه در خصوص جنگ غزه و کودک کشی رژیم صهیونسیتی ارسال کرده است، نوشت؛ بسم الله قاصم الجبارین و من یتول الله و رسوله والذین ءامنوا فإن حزب الله هم الغالبون؛ و کسی که ولایت خدا و پیامبرش و مؤمنان را بپذیرد، پس [اینان حزب خدایند] به تحقیق تنها حزبِ خدا پیروزمندان اند.

خطاب من به رژیم غاصب و کودک کش اسراییل این است که وعده خدا حق است و فلسطین عزیز پیروز خواهد شد و کودکانش روزی این پیروزی را جشن خواهند گرفت، زمانی که دیگر هیچ اثری از این رژیم کودک کش در روی زمین باقی نمانده است.

 ای درندگان! شما بویی از انسانیت نبرده.

اید، اگر مرد بودید در مقابل جبهه مقاومت و مردان ما قد علم میکردید، شما ترسوتر از آن هستید که رو در رو در مقابل مردان پر قدرت و با ایمان مقاومت بایستید.

در حالی که مردان مقاومت، رفتاری از سر محبت با کودکان شما دارند و دنیا این بزرگی را دید، شما که همچون تار عنکبوت سست هستید؛ در نهایت ضعف و سستی در مقابل کودکان و زنان ایستاده ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دل نوشته ای برای کودکان بی پناه غزه

دل نوشته ای برای کودکان بی پناه غزه