مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 آبان 1402 ساعت 12:102023-11-16دانش

تمدید فراخوان حمایت از طرح های نانوبایوحسگر و چاپ زیستی سه بعدی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو،  به نقل از ستاد نانو، با توجه به رصد و آینده نگاری انجام شده در ستاد های توسعه فناوری، حوزه های «نانوبایوحسگرها»، - مهلت ارسال طرح پژوهشی برای فراخوان حوزه های نانوبایوحسگرها ، چاپ زیستی سه بعدی و شخصی سازی درمان تا 30 آبان ماه تمدید شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو،  به نقل از ستاد نانو، با توجه به رصد و آینده نگاری انجام شده در ستاد های توسعه فناوری، حوزه های نانوبایوحسگرها ، چاپ زیستی سه بعدی و شخصی سازی درمان به عنوان حوزه های نوظهور و آینده ساز همگرا بین نانو و بایو شناسایی شده اند.

با توجه به اهمیت این موضوعات، بنیاد ملی علم ایران ، ستاد توسعه فناوری نانو و میکرو و ستاد توسعه زیست فناوری و پزشکی دقیق به صورت مشترک در جهت شتاب دهی به رشد و توسعه این حوزه ها، از فعالیت های علمی، پژوهشی و توسعه ای ذیل این سه موضوع حمایت می کند.

حوزه های اولویت دار در این فراخوان شامل حسگر های نوظهور (Emerging Sensors)، حسگر های پوشیدنی با اولویت پارامتر های عملکردی بدن ، حسگر های تنفسی با اولویت بیماری های گوارشی ، حسگر های بلعیدنی با اولویت کپسول های آندوسکوپی ، نانوجوهر های زیستی ، می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمدید فراخوان حمایت از طرح های نانوبایوحسگر و چاپ زیستی سه بعدی

تمدید فراخوان حمایت از طرح های نانوبایوحسگر و چاپ زیستی سه بعدی