مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آبان 1402 ساعت 17:402023-11-09اجتماعي

درخشش دانش آموز کهگیلویه و بویراحمدی در مسابقات سلول های بنیادی کشور


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، محمد جمالی آرند (معاون آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد) روز پنجشنبه در این باره، اظهار کرد: خانم سارا میرزایی قره لر دانش آموز پایه یازدهم رشته تجربی مدرسه فرزانگان یاسوج در بین دانش آموزان شرکت کننده .

- معاون آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد از کسب مدال برنز مسابقات المپیاد سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی توسط دانش آموز نخبه هم استانی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، محمد جمالی آرند (معاون آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد) روز پنجشنبه در این باره، اظهار کرد: خانم سارا میرزایی قره لر دانش آموز پایه یازدهم رشته تجربی مدرسه فرزانگان یاسوج در بین دانش آموزان شرکت کننده از 31 استان کشور موفق به کسب نشان برنز در این دوره از المپیاد شد.

جمالی آرند با اشاره به اهمیت و جایگاه سلول های بنیادی در حوزه درمان، افزود: علم سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی از حوزه های پرکاربرد در درمان بیماری ها در جهان بوده که نقش موثری در کارآفرینی و سرعت توسعه کشور دارد.

معاون آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد همچنین از تجلیل از دانش آموز نخبه کهگیلویه و بویراحمدی در آیین شصت ویکمین سال جایزه البرز در بخش دانش آموزی خبر داد و اضافه کرد: با حضور محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخشش دانش آموز کهگیلویه و بویراحمدی در مسابقات سلول های بنیادی کشور

درخشش دانش آموز کهگیلویه و بویراحمدی در مسابقات سلول های بنیادی کشور